dinsdag 5 april 2011

Winnaars van de Liebster Blog Award

Omdat ik een Liebster Blog Award heb gekregen van Annelies, mag ik deze ook weer doorgeven en dat doe ik aan.......

1. Hilde en Danielle van de CreaLadies, een vrolijke beestenboel en andere creaties!
2. Sofieke, zij heeft een vrolijke blog met leuke tutorials!
3. Marleen, gezelligheid kent geen tijd!


De regeltjes: 
Als je de award aannneemt en door wilt geven, maak je een bericht met de afbeelding van "Liebster Blog" en neem je ook de instructies (die je nu leest dus) over. 

Je maakt een verwijzing naar het blog van de persoon die je deze award heeft gegeven. Bedank hem/haar op zijn/haar blog voor deze award. 

Geef vervolgens de award door aan 3 tot 5 van je favoriete (beginnende) blogs en maak in je bericht een koppeling naar deze blogs. Schrijf een berichtje op de uitgekozen blogs om te vertellen dat zij een award hebben ontvangen van jou. 

Het is de bedoeling dat vooral beginnende bloggers en bloggers die nog niet zo erg bekend zijn met hun blog in het zonnetje worden gezet en hun verdiende aandacht krijgen. Blogs met veel volgers hebben de award niet nodig.

3 opmerkingen:

  1. Waauw! Dank je wel Dorien! Dat is heel lief van je! Wwwhhiii mijn eerste award!!! Ik ben er superblij mee! Nu ga ik maar eens nadenken aan wie ik hem ga doorgeven.

    Groetjes Sofieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dooor!!! Wat gaaf!! Onwijs bedankt voor je award!!! Zijn we heeeel erg blij mee!!

    Dikke kus van ons 2tjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. he Dorien Dankjewel. Super. Ik geef hem meteen door.

    groeten Marleen

    BeantwoordenVerwijderen

Je mag altijd een reactie achter laten! Vind ik leuk :)

Alvast bedankt!